strona główna

Ćwicz z nami, by wzmocnić stawy

Ćwiczenia wzmacniające i poprawiające mobilność stawów

Zastanawiasz się, jak poprawić kondycję swoich stawów?
Obejrzyj zestaw ćwiczeń przygotowanych przez instruktorkę fitness Kasię Bigos.
Ćwiczenia te wzmocnią strukturę i pracę Twoich stawów. Do wykonania niektórych z nich potrzebna będzie Ci gumowa piłka Body Ball oraz mata do leżenia.

Ćwiczenia rehabilitacyjne po urazach stawów

Po urazach i zabiegach należy pamiętać o stopniowym zwiększaniu ruchomości stawów, wzmocnieniu mięśni okołostawowych i poprawie elastyczności stawów.
Poznaj prosty zestaw ćwiczeń rehabilitacyjnych przygotowanych przez instruktorkę fitness Kasię Bigos. Ćwiczenia te możesz z łatwością wykonać w domu.
Do wykonania ćwiczeń potrzebna Ci będzie mata do leżenia i… odrobina samodyscypliny!

Ćwiczenia profilaktyczne

Regularna aktywność fizyczna to najlepszy sposób na utrzymanie prawidłowej kondycji organizmu – dotyczy to także zdrowia stawów! Codzienna gimnastyka i rozciąganie to klucz do profilaktyki dolegliwości stawowych.
Zadbaj o zdrowie stawów z trenerką fitness Kasią Bigos – obejrzyj przygotowany przez nią zestaw ćwiczeń w poniższym materiale filmowym.
Do wykonania ćwiczeń potrzebna będzie mata do leżenia, a także gumowa piłka i nieduży ręcznik.

Dowiedz się więcej na temat dbania o stawy

Przejdź do Hello Zdrowie